CrossFitness by Marie

onsdag 9 november 2011

100 armhävningar???





Idag vilar jag men ska iväg och ge mina tjejer ett tufft träningspass! Själv har jag träniningsvärk inte från hell än men känns när man ska sätta sig på toa tex, antar att det blir värre imorgon......






Både Lotta och Betty kör utmaning med sig själva att klara så många "snygga" armhävningar som möjligt i följd, med snygga antar jag dom menar korrekta?:-) Utmana er själva ni med, kan du ingen på tå än- ha som mål att klara 5 på tå innan nyår, kan du 10 på tå ha 20 som mål, kan du göra 50 på tå satsa på 100 tex.

Har skrivit det förut och gör det igen, armhävningar är en superövning för överkroppen!

Nu kör vi! Innan nyår vill jag göra 65 korrekta!

Vad blir ditt mål????

4 kommentarer:

  1. What, korrekta?! JAg trodde det räckte att vara snygg medan man gjorde dem ;-)

    Fast det förlorade jag visst också i så fall.

    Nåja. Kan typ göra tio nu. På knä. Inte ända ner till bröstet.

    SvaraRadera
  2. Nu har jag läst tillbaka en bit i alla fall och kan konstatera några saker:

    Du är så snygg! Och vilken kropp, gimme!

    Stark som attan. Jag är imponerad.

    Det däringa crossfit har jag inte ens vågat kolla in än men nu tittade jag på dina youtube-klipp. VILL VILL! Kommer göra bort mig och slå ihjäl mig och göra barnen moderlösa men vill i alla fall. Måste nog träna lite mer hemma först.

    Nu har jag hittat till fler spännande bloggar via din blogglista. Skit också, får helt enkelt sluta sova så jag hinner läsa allt.

    SvaraRadera
  3. Jo ´det räcker med att vara snygg när man gör dom:-) det är en bra början ju!

    Tack tack det vet jag inte men tack ändå.
    Crossfit är skitkul klart du ska prova!

    SvaraRadera
  4. Heja heja! 65 wow!!! Du ÄR tuff!!! Me like:)

    SvaraRadera